دهمین دوره مسابقات تنیس‌روی‌میز نیروی پدافند هوایی ارتش ویژه کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی این منطقه در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۳۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: این دوره از مسابقات با رقابت ۷۰ ورزشکار از منتخبین مناطق و یگان‌های پدافندی در قالب ۱۲ تیم در دو بخش دوبل و تیمی برگزار و در پایان تیم فاوای مرکز مقام قهرمانی، فرماندهی آماد و پشتیبانی مقام نایب‌قهرمانی و منطقه شمال شرق و شمال به‌صورت مشترک مقام سومی را از آن خود کردند.

 حجت‌الاسلام محمد عدیده هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش نشاط، سلامت، آمادگی و ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد دانست و افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیرشدن ورزش و سلامتی میان مردم است و توجه بیش‌ازپیش به ورزش، سبب کاهش بسیاری از مشکلات جسمانی، روحی، اجتماعی و اخلاقی جامعه می‌شود.

 سرهنگ محمد صانعی، رئیس تربیت‌بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این مسابقات و میزبانی شایسته منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در طول این مسابقات، بیان کرد: مسابقات لیگ قهرمانی پینگ‌پنگ نیروی پدافند هوایی ارتش به‌صورت سالیانه و با حضور تمامی یگان‌های پدافندی سراسر کشور برگزار و نفرات برتر این مسابقات چندجانبه در هر بخش، به مسابقات قهرمانی ارتش و نیروهای مسلح راه پیدا می‌کنند.

 وی تصریح کرد: در این مسابقات بالغ بر ۱۲ تیم و با حضور ۷۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش از سراسر کشور حضور داشتند و به مدت ۳ روز به رقابت پرداختند.

 رئیس تربیت‌بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش در رشته‌های گوناگون در لیگ‌های داخلی، اذعان داشت: این باشگاه با تیمداری در رشته‌های مختلف بالغ بر ۲۷ رشته فعال دارد که ۱۴ رشته در لیگ برتر و مابقی در لیگ ۱ و ۲ و یا زیر گروه‌های لیگ کشور تیمداری می‌کنند که با بهره‌برداری از سربازان قهرمانی که در رشته‌های مختلف هستند، در مسابقات شرکت می‌کند.

 وی بیان کرد: خدمت به ورزش کشور و ارتقای ورزش نیروهای مسلح از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

 صانعی با بیان اینکه باشگاه رعد پدافند هوایی در تمامی رشته‌ها مدعی قهرمانی است، تصریح کرد: امروز در تمامی رشته‌های ورزشی صاحب‌عنوان هستیم، مانند جودو که در طی ۴ سال اخیر عنوان قهرمانی، پینگ‌پنگ مقام قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی و همچنین در رشته وزنه‌برداری مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه داریم.

 وی مطرح کرد: باشگاه رعد پدافند هوایی همچنین در رشته‌های دوچرخه‌سواری، سه‌گانه، شنا و واترپلو در لیگ برتر شرکت و پذیرای ورزشکاران قهرمان کشور در طول خدمت مقدس سربازی‌شان است.

 رئیس تربیت‌بدنی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان گفت: امسال برای اولین‌بار مسابقات کبدی ارتش‌های جهان به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش در اردیبهشت سال آینده در شهر بابلسر برگزار می‌شود که ۶ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شاءالله بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها